Gwarancja

WARUNKI GWARANCJI 

Okres gwarancji na części zużywalne wynosi 12 miesięcy(kształtki ceramiczne,sznury uszczelniające i części ze stali ogniotrwałej w dolnej komorze spalania).

 Okres gwarancji na kocioł wynosi 24 miesiące(elektronika,panel sterujący regulatora,sonda lambda z siłownikiem).

 Okres gwarancji na część ciśnieniową kotła wynosi 84 miesięcy(szczelność korpusu kotła).


Gwarancja obejmuje wyłącznie kocioł eksploatowany zgodnie z wytycznymi podanymi w instrukcji montażu, instalacji i obsługi oraz wprowadzony do eksploatacji przez autoryzowaną firmę.

Gwarancja nie obejmuje części ulegających normalnemu zużyciu.

Gwarancja obejmuje bezpłatną wymianę wadliwej części zamiennej. Nowa część zamienna zostanie przesłana w ciągu 24 godz. od zgłoszenia reklamacji w dziale handlowym spółki BLAZE HARMONY s.r.o. Jeśli wadliwa część zamienna nie zostanie wysłana do działu handlowego spółki BLAZE HARMONY s.r.o. w terminie 14 dni od daty otrzymania nowej części, nastąpi wygaśnięcie gwarancji na wyrób (kocioł). Gwarancja nie obejmuje kosztów podróży związanych z wymianą, które zostaną naliczone zgodnie z aktualną wysokością.

Gwarancja nie obejmuje między innymi awarii powstałych na skutek:

  • podłączenia kotła do ciśnienia wody przekraczającego 300 kPa

  • stosowania niedozwolonego paliwa

  • nieprawidłowej eksploatacji (np. częste przestoje i przegrzewanie kotła)

  • podłączenia kotła do innej sieci niż 230V/50Hz lub sieci awaryjnej

  • nieodpowiedniej wody (np. osad kamienia wodnego w kotle)

  • nieprawidłowej obsługi i uszkodzeń mechanicznych części

  • nieprawidłowego wymiarowania i wykonania systemu grzewczego

  • manipulacji przy użyciu siły, ingerencji w konstrukcję kotła, oddziaływania żywiołów, nieprawidłowego magazynowania lub z innych powodów niezależnych od producenta

  • przegrzewania kotła i przestojów. Gwarancja wygasa po przekroczeniu 200 godzin takiego przegrzewania.

Nieprzestrzeganie powyższych postanowień skutkuje utratą gwarancji.

W celu zgłoszenia reklamacji w okresie gwarancyjnym należy zwrócić się do organizacji serwisowej i montażowej, która wprowadziła wyrób do eksploatacji.

Jeśli pierwsze wprowadzenie kotła do eksploatacji zostanie przeprowadzone przez osobę nieuprawnioną, będzie to skutkować wygaśnięciem gwarancji na wyrób!

Niezwłocznie po wprowadzeniu kotła do eksploatacji należy przesłać do producenta należycie wypełnioną i podpisaną „Kartę kontrolną wprowadzenia kotła do eksploatacji oraz protokół próby grzewczej“. Jeśli niniejszy warunek nie zostanie spełniony, producent nie będzie mógł uznać żadnej naprawy gwarancyjnej.

Przy zgłaszaniu wady należy koniecznie podać:

  • numer fabryczny kotła

  • datę instalacji

  •  firmę autoryzowaną, która wprowadziła kocioł do eksploatacji

  • okoliczności awarii (opis awarii)

Producent zastrzega sobie prawo do zmian przeprowadzanych w ramach innowacji wyrobu, które nie muszą być zawarte w niniejszej instrukcji.

Sprzedaż użytkownikowi końcowemu,wyłącznie po uzgodnieniu z wybraną przez niego autoryzowaną firmą instalacyjną.